Kommunikáció-politika

Nagyon fontos számomra, hogy elérhető legyek és üzeneted eljusson hozzám. Azonban – egy nagyvállalat ügyfélszolgálatától eltérően – nekem a gyorsaságnál fontosabb a személyes figyelem.

A napirendem nem tartalmaz olyan időszakokat, amikor tétlenül ülök és hívásokra várok. Ha valamilyen tevékenységet végzek (legyen az fűnyírás vagy masszírozás) annak vagyok jelen, amivel foglalkozom éppen.

Akár beszélgetünk, akár elemezzük a képleted, vagy általános személyes tanácsadáson veszel részt (de említhetném a Reflaxációt, energiakezelést vagy bármely egyéb szertartást), észre fogod venni, hogy a mobil telefonom lenémítva várakozik egy másik helyiségben. Nem chatelek, nem telefonálok, nem beszélek a szomszéd nénivel, nem reszelem a körmöm, nem nézegetek szakmai folyóiratokat és nem ellenőrzöm a következő időpontom a naptárban. Csak Rád figyelek. Rád, és arra a kérdésre, amivel hozzám fordultál.

Ez a teljes jelenlét kivétel nélkül minden vendégemnek alanyi jogon jár, ezért kérlek, légy belátással: ha nem érsz el telefonon, valószínű, hogy azért nem tudom fogadni a hívásod, vagy azért nem válaszolok azonnal az e-mail-edre, mert éppen minden figyelmemet leköti az, akivel (vagy amivel) foglalkozom.

Amint tehetem, válaszolni fogok az üzenetedre, vagy visszahívlak, ha látom, hogy kerestél. És mikor visszahívlak, telefonálás közben sem böngészem a Facebook hírfolyamot vagy sallerolok bringabelsőt. Tudhatod, hogy ha Veled beszélek, maradéktalanul Rád figyelek. Akkor hívlak vissza, amikor ezt garantálni tudom.

Számomra a teljes odafordulás fontosabb szempont az azonnali elérhetőségnél. Kérlek, gondolj erre, mielőtt harag ébredne Benned amiatt, hogy nem tudtunk azonnal beszélni.

 

Áldás és Fény ragyogja be életed minden napját!